Admiterea pentru anul universitar 2024 – 2025 se va desfășura online, cu excepția Facultății de Automatică și Calculatoare și a Facultății de Arhitectură „G.M. Cantacuzino”, unde vor fi și probe scrise.
Pe paginile celor două facultăți găsiți mai multe detalii despre aceste probe:
După înscriere, candidatul va transmite în original documentele solicitate către comisia de admitere de la facultatea unde a fost admis.
Dosarul de înscriere online va conţine:
- Cerere de înscriere – aceasta va fi completată online de către candidat în contul creat pe platforma de admitere;
- Cartea de identitate – în copie scanată
- Diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta în copie scanată față-verso;
- Certificatul de naştere, în copie scanată;
- Acte doveditoare ale schimbării numelui (dacă este cazul), în copie scanată, (certificat de căsătorie, hotărâre judecătorească etc.);
- Adeverinţă medicală, în copie scanată, în care trebuie să se specifice faptul că „nu este în evidenţă cu boli psihice şi infecto-contagioase”. Dacă un candidat este în evidenţă cu boli psihice, va transmite avizul psihologului/psihiatrului, în copie scanată, că poate urma forma respectivă de studii;
- Adeverință, în copie scanată, din care să rezulte calitatea de student (pentru studenții care urmează o a doua specializare) sau fost student, cu precizarea formei de finanțare (numărul de semestre la buget sau/și la taxă).
- Diploma de licenţă sau diploma echivalentă cu aceasta/diploma de absolvire, în copie scanată față-verso (pentru cei care doresc să urmeze o a doua specializare);
- Dovada achitării taxei de înscriere / dovada îndeplinirii condițiilor scutirii de taxă;
- Alte documente stabilite de Comisia de admitere pe facultate (de exemplu copii scanate după: foaia matricolă, anexă la diploma de bacalaureat) – pentru informații suplimentare vă rugăm să accesați pagina web a facultății care reprezintă prima dumneavoastră opțiune.