Analizor spectral de zgomote și vibrații – 29.11.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Analizor spectral de zgomote și vibrații , operatorului economic SC FEMARIS S.R.L cu, contract 27453 /05.12.2018 în valoare de 32540.55 cu TVA.
Reparații tâmplărie PVC si aluminiu – 29.11.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Reparații tâmplărie PVC si aluminiu, operatorului economic SC MELCRET SA, contract nr. 27609/06.12.2018 în valoare de 9878.19 cu TVA.
Extindere rețea distribuție gaze natural presiune redusă, branșament și PRM – Lucrări de racordare la rețeaua de gaz – imobil Corp D – 29.11.2018 – anulat
Camere supraveghere și acumulatori – 29.11.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Camere supraveghere și acumulatori , operatorului economic SC CANEL SRL cu comanda nr.27620/06.12.2018 în valoare de 2023 cu TVA.
Servicii de mentenanță, drept de utilizare, update software antivirus – 29.11.2018
Acoperitoare de podea DSS – 29.11.2018 – atribuit
Atribuit SC DEDEMAN SRL cu contractul nr 27830/10.12.2018 în valoare de 16.893,30 lei, inclusiv TVA.
Case de marcat – 29.11.2018 – atribuit
Notă: Operatorul economic trebuie să se ocupe de toate procedurile astfel încât casele de marcat să fie deplin funcționale (montare, punere în funcțiune, conectare la Grand Chef, instruirea personalului etc.) și ca acestea să corespundă noilor reglementări stabilite prin Ordinul nr. 627 din 8 martie 2018 privind aprobarea procedurii de transmitere a datelor prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art. 3 alin. (2) lit. a), b) sau c), după caz, respectiv cele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) şi c) din anexa nr. 11 la Normele metodologice pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale (obținerea numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale, fiscalizare etc.)
Atribuit SC VEC IMPEX SRL cu contractul nr 27828/10.12.2018 in valoare de 5.319,30 lei inclusiv TVA
Serviciu de întreţinere şi reparare pentru ascensoarele din Căminul T17 şi din Cantina studenţească – 29.11.2018 – anulat
Se anulează procedura, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. a), din Legea 98/2016, deoarece nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă.
Serviciu de monitorizare a sistemelor de alarmă antiefracţie şi intervenţie rapidă în Campusul studenţesc „Tudor Vladimirescu” – 29.11.2018
Erata: 1. La punctul 2.3 Descrierea contractului, se va citi: Denumire
serviciu Serviciu de monitorizare a sistemelor de alarmă antiefracție și
intervenție rapidă în Campusul studențesc “Tudor Vladimirescu”, cod CPV 79711000-1.
2. Se prelungeste depunerea ofertelor (inclusiv transmiterea ofertei
complete pe mail) pana la data de 07.12.2018 inclusiv.
Achiziții POCU-cod SMIS 107299 – 27.11.2018 – atribuit
S.C. IT CLICK&SERVICE S.R.L.: 6.550,00 lei fara TVA
Servicii de mentenanță sistem de supraveghere video și alarmare la efracție – FICPM – 27.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC Maroco Systems SRL Iasi,contract 27.663/07.12.2018,in valoare de 3.400,00 lei,fara TVA.
Servicii de asigurări răspundere civilă pentru laborator – FICPM – 23.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic Safety Broker de Asigurare SRL , in valoare de 450,00 lei,fara TVA.
Materiale pentru deszăpezire – Direcția Servicii Studențești – 23.11.2018 – atribuit
La achiziţia mai sus menţionată a fost atribuit contract, nr. 27462 din 05.12.2018, operatorului economic S.C. Amia Invest S.R.L , cu o valoare de 3627,50 lei fără TVA.
Sisteme uși cu acces controlat – 22.11.2018
Stații de lipit și accesorii – 22.11.2018
Calculator și tehnică de calcul proiecte Erasmus KA107 si KA103 – 22.11.2018
Erata: La pozitia 1.11 Monitor AOC 24V2Q – sunt doua bucati.
Birotică proiect KA205 – 21.11.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
atribuit operatorului economic S.C. SHATTER SRL IASI comanda 1593CH/26.11.2018,in valoare de 1.759,40 lei,fara TVA.
Achiziții contract PN III 256CI/2018 – 21.11.2018 – atribuit
Lot 1: S.C. IT CLICK & SERVICE S.R.L.: 3.884,00 lei fara TVA
Lot 2: S.C. CONEX ELECTRONIC S.R.L.: 1.846,00 lei fara TVA
Lot 3: S.C. OPTIMUS DIGITAL S.R.L.: 11.643,69 lei fara TVA
Lot 4: S.C. ARC BRASOV S.R.L.: 3.993,00 lei fara TVA
Lot 5 – camera video industriala: S.C. ASTROMAGAZIN S.R.L.: 1.638,65 lei fara TVA
Achiziții contract PN III 219CI/2018 – 21.11.2018 – atribuit
Lot 1: S.C. IT CLICK & SERVICE S.R.L.: 9.320,00 lei fara TVA
Lot 2 – ocular digital: S.C. ASTROMAGAZIN S.R.L.: 1.310,92 lei fara TVA
Lot 3: S.C. DEDEMAN S.R.L.: 3.467,73 lei fara TVA
Lot 4: SC DOMO MEDIA SRL: 7.394,96 lei fara TVA
Lot 5: S.C. ARC BRASOV S.R.L.: 3.993,00 lei fara TVA
Buton cerere de ieşire pentru sistem de control acces – DSS – 21.11.2018 – atribuit
Atribuit operatorului economic S.C. Quartz Matrix S.R.L., comanda nr. 147 din 10.12.2018, cu o valoare de 131,30 lei fara TVA
Achiziție serviciu de constatare a defecțiunilor și de reparare a șase mașini de spălat profesionale – 20.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
La achiziţia mai sus menţionată a fost atribuit contract, nr. 27461 din 05.12.2018, operatorului economic S.C Bilancia Exim S.R.L, cu o valoare de 3730,82 lei fără TVA.
Achiziție Tonere – proiect POCU SMARTER – 19.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Achiziție Birotică și papetărie – proiect POCU SMARTER – 19.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Articole de catering de unică folosință pentru cantină – 19.11.2018 – atribuit
Atribuit SC AMIA INVEST SRL cu contractul nr 27819/10.12.2018 in valoare de 4.998,00 lei inclusiv TVA.
Achiziții contract PN III 163CI/2018 – 19.11.2018 – atribuit
Lot 1: S.C. OPTIMUS DIGITAL S.R.L.: 7.189,50 lei fara TVA
Lot 2: S.C. IT CLICK & SERVICE S.R.L.: 4.050,00 lei fara TVA
Revista – Environmental Engineering and Management Journal 2018 – 19.11.2018 – atribuit
Organizatia Academica de Ingineria Mediului si Dezvoltare Durabila: 3.450,00 lei fara TVA
Achiziții Proiect 56PCCDI – ARH – 16.11.2018 – atribuit
LOT 1, LOT 2 – anulate (nu s-au depus oferte)
LOT 3 (Imprimanta 3D, 2 buc.),
LOT 4, LOT 5 (Materiale consumabile si piese de schimb pentru imprimante 3D),
LOT 7 (Aparat de fotografiat Nikon D7200) atribuite operatorului economic SC QUARTZ MATRIX SRL IASI
Contract nr.27458/05.12.2018
Valoare contract – 36989,36 lei fara TVA
LOT 3 – 29055,11 lei fara TVA
LOT 4 – 1955,10 lei fara TVA
LOT 5 – 1988,15 lei fara TVA
LOT 7 – 3991,00 lei fara TVA
LOT 6 (Laptop Dell Vostro 14 5471 – 2 buc.)
atribuit operatorului economic SC BLUENOTE COMMUNICATIONS SRL IASI
Contract nr. 27460/05.12.2018
Valoare contract – 7454,00 lei fara TVA
Materiale pentru reparații rețele de calculatoare – 16.11.2018
Aparate de aer condiționat contract 6 – FICPM – 15.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC Dedeman SRL Bacau, comanda 1562CH/21.11.2018,in valoare de 3.085,60 lei,fara TVA.
Aparatură de laborator – 15.11.2018
Achiziții contract PN III 258CI/2018 – 15.11.2018 – atribuit
S.C. DOMO MEDIA S.R.L.: 16.698,32 lei fara TVA
Heliu 5.0 – FICPM – 14.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC Metix Tehno SRL Piatra Neamt , comanda 1556CH/20.11.2018,in valoare de 1.614,40 lei,fara TVA.
Argon 5.0 proiect 37PCCDI – FICPM – 09.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC Metix Tehno SRL Piatra Neamt , comanda 1528CH/15.11.2018,in valoare de 582,70 lei,fara TVA.
Spin coating – FICPM – 09.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC CCS Messyteme Control & Monitoring Systems SRL București, contract nr. 1522CH/14.11.2018,in valoare de 13.800,00 lei, fara TVA.
Computer PN II – FICPM – 09.11.2018 – atribuit
Se prelungeste termenul de depunere a ofertelor pana pe data de 19.11.2018,ora 10,00.
atribuit operatorului economic SC Expertissa HQ SRL Bucuresti, contract 1547CH/19.11.2018,in valoare de 6,177,00 lei,fara TVA.
Monomer PN II – FICPM – 09.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC CCS Messyteme Control & Monitoring Systems SRL București, comanda 1516CH/14.11.2018,in valoare de 3.820,00 lei.fara TVA.
Achiziții contract PN III 257CI/2018 – 09.11.2018 – atribuit
Lot 1, 2, 4, 5: S.C. DOMO MEDIA S.R.L.: 11.107,48 lei fara TVA
Lot 3: S.C. MICROSISTEM SERVICE S.R.L.: 5.415,78 lei fara TVA
Fereastră Quartz – 09.11.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
S-a atribuit procedura de achizitie Fereastră Quartz , operatorului economic SC SARTOROM IMPEX SRL cu contract 25885/21.11.2018 in valoare de 8092.00 cu TVA.
Argon 5.0 – FICPM – 08.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC Metix Tehno SRL Piatra Neamt, comanda 1523CH/14.11.2018, in valoare de 600 lei, fara TVA.
Echipamente_2 laborator Cibersecurity ETTI – 08.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Mocheta si scaune pentru laboratoare – 08.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Monitorul Oficial al României, partea I – ianuarie-decembrie 2019 – 08.11.2018
Multifuncțională, proiect 37PCCDI – FICPM – 08.11.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
atribuit operatorului economic SC Herald SRL Suceava,comanda 1519CH/14.11.2018,in valoare de 1.839,00 lei,fara TVA.
Produse pentru PD140 – TUIASI – 08.11.2018 – anulat
invitație de participare și caiet de sarcini
Plăci de dezvoltare Nexys 3 – 08.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Scaune pentru laborator – 08.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Software, proiect 37PCCDI – 08.11.2018 – anulată
Se prelungeste termenul de depunere a ofertelor pana pe data de 18.11.2018.
Se anuleaza procedura de achizitie ,Software, proiect 37PCCDI – 08.11.2018 conform invitatiei de participare 24.656/08.11.2018, deoarece nu a fost primită nici o ofertă.
Tonere, proiect 37PCCDI – 08.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC Vic Insero SRL Bucuresti ,comanda 1530CH/15.11.2018,in valoare de 485,40 lei,fara TVA.
Servicii de asigurări răspundere civilă pentru laborator – FICPM – 08.11.2018 – atribuit
atribuit operatorului economic SC Omnia Vienna Insurance Group S.A.Bucuresti,comanda 1513CH/14.11.2018,in valoare de 455 lei.
Materiale de birou contract 71 – FICPM – 06.11.2018 – atribuit
operatorului economic S.C. SHATTER SRL IASI comanda 1478/12.11.2018,in valoare de 459,85lei,fara TVA.
Instrucțiuni interne pentru elaborarea Programului anual al achizițiilor publice pentru anul 2019 – 05.11.2018
1. Referat instrucțiuni interne elaborare Program anual al achizițiilor publice pe anul 2019, către structurile organizaționale ale universității, în format scanat și editabil; alte precizari.
2. Model de referat necesitate pentru introducere date în Programul anual al achizițiilor publice pe anul 2019, în format scanat și editabil
3. Model de referat de necesitate pentru achiziția efectivă, referate care se vor întocmi după 1 ianuarie 2019
4. Fișier excel cu Coduri CPV pentru produsele inițiale ce există generate în aplicația 2019
– CPV
5. Fișier excel cu contractele inițiale ce există generate în aplicația
2019
Module de pretratare pentru aparat apa ultrapura – FICPM – 05.11.2018 – atribuit
operatorului economic SC Laboratorium SRL Tg.Bujor, comanda 1480CH/12.11.2018,in valoare de 3.055,00 lei
Diverse accesorii de birou – FICPM – 05.11.2018 – atribuit
operatorului economic S.C. SHATTER SRL IASI comanda 1482/12.11.2018,in valoare de 112,43lei,fara TVA
Laptop și accesorii pentru computere – FICPM – 05.11.2018 – atribuit
Ofertanții interesați vor transmite oferta tehnico-economică detaliată și pe adresa de email elisabeta.hultuana@tuiasi.ro, până la data de 09.11.2018, ora 12,00.
Lot 1 Laptop,operatorului economic SC Expertissa HQ SRL Bucuresti , contract 25944/21.11.2018,in valoare de 5.387,00 lei,fara TVA.
Lot 2 Accesorii pentru computer, operatorului economic I.Q.Plus SRL Iasi, comanda 1491CH/14.11.2018, in valoare de 2.181,39 lei, fara TVA.
Reactivi de laborator contract 6 – FICPM – 05.11.2018 – atribuit
LOT 1 operatorului economic SC Laboratorium SRL Tg.Bujor, comanda 1495CH/12.11.2018,in valoare de 771,36 lei
LOT 2 operatorului economic SC CCS Messyteme Control & Monitoring Systems SRL București, comanda 1493CH/12.11.2018,in valoare de 335,00 lei.
Materiale pentru reparații rețele și calculatoare – 02.11.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Articole pentru baie – FICPM – 02.11.2018 – atribuit
operatorului economic SC ALEEA RAICU SRL PLOIESTI, comanda 1.431CH/07.11.2018,in valoare de 590,00 lei,fara TVA.
Achiziție polițe (rafturi) – 02.11.2018 – atribuit
Comanda nr. 479/08.11.2018, SC Metix Tehno SRL- 1008 lei fara TVA
Achiziție scaune – 02.11.2018 – atribuit
Comanda nr. 481/08.11.2018, SC DEDEMAN SRL – 896 lei fara TVA
Încărcare butelie cu argon – 02.11.2018 – atribuit
Comanda nr. 477/08.11.2018, SC Metix Tehno SRL – 503,98 lei fara TVA
Reabilitare sursă termică cămin T16 – 01.11.2018 – atribuit
Plan Instalații termoficare Campus Tudor Vladimirescu
Caiet de sarcini Reabilitare sursă termică T16
Anexa 2 Plan suprafață Campus cu viza OCPI
Anexa 3 Detaliu montare conducte
Anexa 4 Fisa tehnica Modul de punct termic
Contract nr. 25373/15.11.2018 – ofertantului SC ALFA GREEN INSTAL SRL – 210084,03 lei fără TVA.
Plăcuțe pentru informare/avertizare studenți – 01.11.2018 – atribuit
Erată: se prelungește termenul până pe 06.11.2018, ora 14.00, inclusiv, întrucât nu s-a postat nicio ofertă conformă.
contract, nr. 24912 din 12.11.2018, operatorului economic S.C. AMBRA SING S.R.L cu o valoare de 2646.00 lei fără TVA
Servicii de reparații jaluzele – Arhitectură – 01.11.2018 – atribuit
Contract nr. 24965/12.11.2018
Operator economic: S.C. COMPRODIS SERV SRL IASI
Valoare contract – 1403,30 lei fara TVA
Achiziții contract PN III 265CI – 01.11.2018 – atribuit
S.C. ADELAIDA IMPEX S.R.L.: 2.478,40 lei fara TVA
S.C. KUBITECH S.R.L.: 1.140,11 lei fara TVA
S.C. MARBO TRADE S.R.L.: 1.541,80 lei fara TVA
S.C. MICRONIX PLUS S.R.L.: 3.823,53 lei fara TVA
S.C. PMC GROUP DISTRIBUTIE S.R.L.: 896,78 lei fara TVA
S.C. POWERLINK S.R.L.: 605,08 lei fara TVA
S.C. QUARTZ MATRIX S.R.L.: 228,02 lei fara TVA
S.C. ROMSTAL IMEX S.R.L.: 5.090,84 lei fara TVA
S.C. SHATTER S.R.L.: 212,10 lei fara TVA
S.C. SMART SYSTEM S.R.L.: 537,82 lei fara TVA
S.C. TEHNO CENTER INT S.R.L.: 888,96 lei fara TVA
S.C. WUNDER HAFF S.R.L.: 331,93 lei fara TVA