Achiziție servicii cadastrale – 31.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contract nr. 13262/19.06.2018- preț 5450 lei, fără TVA.
Materiale tehnice – 31.05.2018 – atribuit
Comanda nr. 68/04.06.2018, operator economic S.C. MCM DESIGN S.R.L., valoare 122,57 lei cu TVA.
Materiale tâmplărie – 31.05.2018 – atribuit
Comanda nr. 69/04.06.2018, operator economic S.C. MCM DESIGN S.R.L., valoare 2.608,48 lei cu TVA.
Achiziție „Markere MILAN pentru tablă albă – ETTI”- 30.05.2018 – atribuit
Atribuită SC STEF SRL, comanda nr. 315/06.06.2018, valoare 2702 lei. fără TVA.
Servicii de mentenanță sisteme de alarmă, supraveghere video, control acces – FHGIM- 30.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
S.C. ROMOLD SECUTIRY S.R.L. Vaslui, valoare contract 1.942,08 lei cu TVA
Servicii de revizie generală, reparare și întreținere sistem de semnalizare incendii – FHGIM – 30.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
S.C. ROMOLD S.R.L. Vaslui , valoare contract 1.456,56 lei cu TVA.
Servicii cazare proiect POCU 82/3/7/106188 SMARTER – 25.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. FRODO’S S.R.L., contract nr. 12270 din 07.06.2018, cu o valoare de 73.266,06 lei, fără TVA.
Servicii catering proiect POCU 82/3/7/106188 SMARTER – 25.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. PUFY & FAMILY S.R.L., contract nr. 11565 din 31.05.2018, cu o valoare de 43.800,00 lei fără TVA.
Echipamente laborator pentru activitatea doctorală – IEEIA – 25.05.2018
Aparatură, accesorii și materiale laborator aferente Proiect 110BG/2016 – 24.05.2018 – atribuit
Contractul pentru loturile 1 si 3 a fost atribuit operatorului economic SC AMEX IMPORT EXPORT SRL, contract nr. 12621/12.06.2018, cu o valoare de 4.667,74 lei fără TVA.
Contractul pentru loturile 2, 4 si 5 a fost atribuit operatorului economic SC EAST CORP SRL, contract nr. 12622/12.06.2018, cu o valoare de 16.958,00 lei fără TVA.
Scaune – mobilier didactic – ETTI – 24.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
SC DEDEMAN SRL, comanda nr 299/30.05.2018, valoare 3682,40 lei, fără TVA
Materiale Conferință CNAE 2018 – 24.05.2018 – atribuit
Atribuit SC UNIFORM RESOURCES SRL IASI, contract în valoare de 2941.60 lei , fără TVA.
Scaune – 24.05.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Scaune, operatorului economic S C. DEDEMAN SRL cu contract nr. 13655/22.06.2018, în valoare de 9737.77, cu TVA.
Corpuri de iluminat – 24.05.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Corpuri de iluminat, operatorului economic SC MCM DESIGN SRL cu, contract nr. 13351/20.06.2018, în valoare de 4617.20 cu TVA.
Mașini și aparate – 24.05.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Mașini și aparate , operatorului economic SC EUROTECH SRL cu contract 12416/11.06.2018, în valoare de 6032.11 cu TVA.
Echipamente – 24.05.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Echipamente, operatorului economic SC SMART CHOICE SRL cu comanda nr.11480/31.05.2018, în valoare de 5295.50 cu TVA.
Servicii de revizie fotocopiatoare – Arhitectură – 24.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Operator economic – SC GIROS SERVICE COMPANY SRL IASI, comanda nr.788/30.05.2018, valoare – 300 lei, fără TVA
Materiale, sticlărie și reactivi de laborator aferente Proiect 110BG/2016 – 23.05.2018 – atribuit
răspuns solicitare clarificări
Contractul pentru lotul 1 a fost atribuit operatorului economic SC REDOX LIFE-TECH SRL, contract nr. 12618/12.06.2018, cu o valoare de 17.834,25 lei fără TVA.
Contractul pentru loturile 2 si 3 a fost atribuit operatorului economic SC SOLANTIS SRL, contract nr. 12619/12.06.2018, cu o valoare de 13.504,00 lei fără TVA.
Contractul pentru lotul 4 a fost atribuit operatorului economic SC EAST CORP SRL, contract nr. 12620/12.06.2018, cu o valoare de 2.388,00 lei fără TVA.
Servicii de monitorizare sisteme prin dispecerat propriu și service sisteme tehnice de alarmare în caz de efracție, supraveghere video, detecție incendiu și control acces – Facultatea de Construcții și Instalații – 23.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Operator economic – S.C. GIP EST S.R.L.: 6600 lei fără TVA (12 luni).
Pachet de cărți românești – 22.05.2018
Agitator cu mișcare du-te vino și accesorii – FICPM – 21.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. Solantis SRL Bucuresti, contract nr.11989/06.06.2018, cu o valoare de 8288 lei, fără TVA
Tâmplărie aluminiu – 21.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
S-a atribuit procedura de achizitie Tâmplărie aluminiu, operatorului economic SC MELCRET SRL cu contract nr.11481/31.05.2018, în valoare de 25942.00, cu TVA.
Consumabile birotică proiect 61BG – ARH – 21.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Operator economic S.C. SHATTER SRL IASI, comanda nr.772/29.05.2018, valoare 73,96 lei, fără TVA.
Materiale Rotaprint – S.A.T.- 18.05.2018 – atribuit
Contract nr. 61/22.05.2018, operator economic S.C. SHATTER S.R.L., în valoare de 28.664,97 lei cu TVA.
Coș de gunoi cu pedală, 20L – FICPM- 18.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.Varcom Business SRL Bucuresti, comanda nr.446CH/24.05.2018, cu o valoare de 68 lei, fără TVA.
Pachet tonere pentru imprimante – FICPM – 18.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.METIX TEHNO SRL Piatra Neamt, comanda nr. 440CH/24.05.2018, cu o valoare de 2598,57 lei, fără TVA.
Materiale pentru organizare concurs Konteshweller – 18.05.2018 – atribuit
Nota 1: În invitația de participare a fost actualizată cantitatea de produse și s-a împărțit pe loturi.
Nota 2: Se prelungește termenul de depunere a ofertelor până joi, 24 mai 2018
Această achiziție a fost atribuită dupa cum urmează:
Lot 1 către SC IQ PLUS SRL, comanda nr 282/25.05.2018, valoare 1675,22 (fără TVA), iar Lot 2 și Lot 3 atribuite către SC STEF SRL, comanda nr. 284/25.05.2018, valoare 1016,80, fără TVA.
Accesorii de birou și produse de îngrijire personală – FICPM- 18.05.2018 – atribuit
Lot 1 atribuit operatorului economic SC SHATTER SRL Iasi, comanda nr.424/23.05.2018, în valoare de 44,80 lei, fără TVA.
Lot 2 atribuit operatorului economic SC SHATTER SRL Iasi, comanda nr. 426CH/23.05.2018, în valoare de 446 lei, fără TVA.
Lot 3 atribuit operatorului economic SC SHATTER SRL Iasi, comanda nr.428CH/23.03.2018, în valoare de 257,84 lei, fără TVA.
Lot 4 atribuit operatorului economic SC Metix Tehno SRL Iasi, comanda nr.435CH/23.05.2018, în valoare de 470,58 lei, fără TVA.
Lot 5 atribuit operatorului economic SCSHATTER SRL Iasi, comanda nr.435CH/23.05.2018, în valoare de 119,47lei, fără TVA.
Produse pentru simpozionul studențesc ELECTROSCIENTIFIC – 18.05.2018 – atribuit
Atribuit către SC METIX TEHNO SRL, comanda nr 263/23.05.2018, în valoare de 1888.23, fără TVA.
Reabilitarea Imobil T – Rectorat al Universității Tehnice «Gheorghe Asachi» din Iași – 17.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contract nr. 65/29.05.2018, operator economic S.C. CONPLAST RO S.R.L., valoare 193.057,46 lei cu TVA.
Computer portabil – FICPM – 17.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.IQ PLUS SRL Iasi, comanda nr. 412CH/22.05.2018, cu o valoare de 3385,80 lei, fără TVA.
Servicii de transport studenți Practică – Arhitectură – 17.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Operator economic: S.C. NORD TOUR SRL IASI
Contract nr. 12466/11.06.2018
Valoare contract: 15882,35 lei fără TVA
Reîncărcare butelie cu azot – SIM – 17.05.2018 – atribuit
Comanda nr. 202/23.05.2018; SC METIX TEHNO SRL -498,25 lei cu TVA
Pachet cloruri – SIM – 17.05.2018 – atribuit
Comanda nr. 203/23.05.2018; SC REDOX LIFE-TECH SRL -950,22 lei cu TVA
Servicii întreținere sisteme de ventilație centralizate și cazane termice pe gaz – Facultatea de Construcții și Instalații – 17.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit S.C. CLIMA THERM CENTER S.R.L.: 11.160,00 lei fără TVA.
Reparații și mentenanță bariere acces auto, supraveghere video, alarmare efracție sau incendiu – 16.05.2018 – atribuit
Contract nr. 63/22.05.2018, operator economic S.C. MAROCO SYSTEMS S.R.L., valoare 7.044,80 lei cu TVA.
„Servicii de proiectare extindere sisteme de securitate fizică- Facultatea de Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologia Informaţiei” – 16.05.2018 – atribuit
SC Quartz Matrix SRL, contract nr 291/25.05.2018, valoare de 3800 lei, fără TVA.
Servicii de reparaţii tâmplărie Cămin T10 şi T11 – campus Tudor Vladimirescu- 16.05.2018 – atribuit
răspuns solicitare clarificări
Atribuit către SC MELCRET S.A. – valoarea de 6.849,80 lei fără TVA (contract nr. 12590 / 12.06.2018).
Curs agent DDD – 14.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contract prestari servicii nr. 11226/29.05.2018- Filiala din Iași a Fundației Învățământului Preuniversitar al Cooperativei Meșteșugărești ‘’SPIRU HARET’’- 5000 lei fără TVA.
Servicii de audit financiar contracte de cercetare – 14.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC AGM EXPERTAUDIT SRL, cu o valoare de 12.600,00 lei.
Echipamente si consumabile pentru laboratoare – Contract sponsorizare nr. 22447/13.11.2017 – 14.05.2018 – 1 lot anulat / 3 loturi atribuite
invitație de participare și caiet de sarcini
LOT 1 – ANULAT conform art.212, alin.1, lit. b) legea 98/2016. LOT 2 , 3, 4 – contract atribuit S.C. TELECOMED S.R.L. Iasi, în valoare de 2.244,34 lei.
Service, operare și administrare centrală telefonică Siemens HiPath 4000 – 11.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contract nr. 59/18.05.2018, operator economic S.C. ENTERPRISE BUSINESS SYSTEMS S.R.L. în valoare de 18.421,20 lei cu TVA.
Reînnoire abonament anual pachet academic OfficeProPlusEdu ALNG – 11.05.2018 – atribuit
Contractul de fost câștigat de S.C. NET BRINEL S.A.: 13.660,00 lei, fără TVA.
Pachet reactivi de laborator – 11.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic SC CHEMICAL COMPANY SRL IASI, comanda nr.373CH/16.05.2018, cu o valoare de 655 lei, fără TVA.
Diverse articole sanitare – 11.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contract nr. 12927/14.06.2018, SC URVAS COM SRL, 14897,43 lei, fără TVA.
Servicii de spălătorie și curățătorie – Campus studențesc „Tudor Vladimirescu” – 11.05.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Notă: Deoarece până la data precizată în invitație nu s-a primit nicio ofertă, se prelungește perioada de depunere a ofertelor până la data de 22.05.2018, inclusiv.
Atribuit operatorului economic S.C. Curățătoria Omniclean S.R.L., cu o valoare de 70000.00 lei, fără TVA.
Scaun birou vizitator – FICPM – 10.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic SC DEDEMAN SRL Bacau, comanda nr. 370CH/16.05.2018,cu o valoare de 528,21 lei, fără TVA
Materiale consumabile birotică – proiect 61 BG’ Arhitectură – 10.05.2018 – atribuit
Operator economic – S.C. SHATTER SRL IASI
Comanda nr. 699/16.05.2018
Valoare: 512,23 lei fără TVA
Materiale pentru confecționare rame geam – 10.05.2018 – anulat
Notă: Deoarece până la data și ora precizate în invitație nu s-a primit nicio ofertă se prelungește perioada de depunere a ofertelor până la data de 18.05.2018, ora 12.00.
Aceasta achiziție s-a anulat deoarece nu a fost depusă nicio ofertă.
Achiziţie „Laptop – FICPM” – 08.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.Metix Tehno S.R.L Iasi, comanda nr. 365CH/15.05.2018, cu o valoare de 1418,22 lei, fără TVA.
Pachet cloruri – SIM – 08.05.2018 – anulat
S-a anulat procedura deoarece nu a fost depusă nicio ofertă.
Materiale electrice pentru reparații – Arhitectură – 07.05.2018 – atribuit
LOT 1
Operator economic S.C. METIX TEHNO SRL Piatra Neamt
Comanda nr. 714/17.05.2018
Valoare – 127,78 lei fără TVA
LOT 2, LOT 3
Operator economic S.C. MCM Design SRL Iasi
Comanda nr. 718/17.05.2018
Valoare – 280 lei fără TVA
Servicii de revizie aparate aer condiţionat – Arhitectură – 07.05.2018 – atribuit
Se prelungește termenul de postare în SICAP, astfel: termen 11.05.2018 inclusiv.
Operator economic – S.C. CLIMA THERM CENTER SRL IASI
Comanda nr. 720/17.05.2018
Valoare: 750 lei fără TVA
Achiziţie balanţă analitică – SIM – 07.05.2018 – atribuit
Contract nr. 201/21.05.2018; SC AMEX IMPORT-EXPORT SRL – 2305,65 lei cu TVA
Achiziţie încărcare butelie Argon 5.0 – SIM – 07.05.2018 – anulat
Achiziţie set creuzete – SIM – 07.05.2018 – atribuit
Notă: Deoarece nu s-a primit nicio ofertă până la data anunțată inițial, se prelungește termenul de depunere a ofertelor până la data de 14.05.2018, ora 10.00.
Comanda nr. 198/21.05.2018; SRL SARTOROM IMPEX SRL- 690,20 lei cu TVA.
Servicii de calibrare detector gaze explozive si organice – FICPM – 07.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic SC GAS ALARM SERVICES SRL Bucuresti, comanda nr.349CH/14.05.2018, cu o valoare de 1245 lei, fără TVA.
Servicii de calibrare detector gaze anorganice – FICPM – 07.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic SC Afrisco Euro Index SRL Bucuresti, comanda nr. 362CH/15.05.2018, cu o valoare de 1395 lei, fără TVA.
Achiziţie ,,SR EN ISO/IEC 17025:2018″- 07.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic ASRO Bucuresti comanda nr. 346CH/14.05.2018, cu o valoare de 119,43 lei, fără TVA
Achiziţie „Fir, ulei și capuri pentru motocositoare”- 04.05.2018 – atribuit
Atribuit SC EUROTECH SRL cu contractul nr 11227/29.05.2018, în valoare de 3.091,03 lei, inclusiv TVA
Tâmplărie PVC- 04.05.2018 – anulat
Camere de supraveghere şi acumulatori – 04.05.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achizitie Camere de supraveghere şi acumulatori – 04.05.2018, operatorului economic SC CANEL SRL cu comanda nr. 10225/16.05.2018 în valoare de 1773.00 cu TVA
Servicii de reparaţii tâmplărie Cămin T10 şi T11- campus Tudor Vladimirescu – 04.05.2018 – anulat
S-a hotărât anularea procedurii, deoarece oferta depusă este inacceptabilă.
Freatimetru electric 30 m – 03.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.H&DMARK S.R.L Timisoara, comanda nr.319CH/08.05.2018, cu o valoare de 12893 lei, fără TVA.
Pachet sticlărie laborator – 03.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.SOLANTIS S.R.L Bucuresti, comanda nr. 316CH/08.05.2018, cu o valoare de 1179,23 lei, fără TVA
Pachet reactivi – 03.05.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.ROMAQUA GROUP SA BORSEC, comanda nr. 309CH/08.05.2018, cu o valoare de 1414 lei, fără TVA.