Materiale aferente proiect Erasmus K4F – 30.03.2018
Birotică și papetărie – proiect POCU 82/3/7/106188 – 30.03.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Manoperă cu echipamentele prestatorului pentru Serviciul de dezinsecție – 30.03.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Notă: se prelungeşte termenul de depunere a ofertelor in SICAP până pe 04 aprilie 2018, inclusiv.
S-a atribuit Contractul înregistrat sub nr. 7784/17.04.2018 cu prestatorul S.C. DDD COMPANY S.R.L. în valoare de 7.550 lei, fără TVA.
Materiale publicitare pentru concursul studentesc IT MARATHON 2018 – 29.03.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Notă: se prelungeşte termenul de depunere a ofertelor in SICAP până marti, 03 aprilie ora 12.00.
Atribuit SC SHATTER SRL, contract AC 74/16.04.2018, în valoare de 1.490,26, fără TVA.
„Prestare servicii bancare de plată cu cardul prin intermediul POS – D.S.S şi Platforma academică”- 29.03.2018 – anulat
Anulată deoarece oferta depusă este inacceptabila.
Achiziție publică „Echipament de măsură RLC – ETTI”- 28.03.2018 – atribuit
Atribuită SC Q SRL, comanda nr. 135/03.04.2018, valoare 3305,82 cu TVA.
Achiziție publică „SURSE DE ALIMENTARE SI MOUSE pentru PC – ETTI”- 28.03.2018 – atribuit
Atribuită SC Q SRL, comanda nr 134/03.04.2018, valoare 1178,10 cu TVA.
Achiziţie publică pentru „Service ascensor”- 28.03.2018 – atribuit
S.C. IFMA S.A.: 200,00 lei, fără TVA/lună.
Materiale contract cercetare PN-III nr. 146CI/2017 – 27.03.2018 – atribuit
S.C. CLIMA THERM CENTER S.R.L.: 8.360,00 lei, fără TVA.
S.C. SHATTER S.R.L.: 461,12 lei, fără TVA.
Tonere – proiect POCU 82/3/7/106188 – 23.03.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC GIROS COMPANY SRL, contract nr. 7158/03.04.2018, cu o valoare de 5500,00 lei, fără TVA.
Reabilitare termohidroizolație Imobil TCM Corp A – 23.03.2018
Laptopuri Proiect POCU 82/3/7/106188 SMARTER – 22.03.2018 – atribuit
răspuns la solicitare clarificări
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC DOHU CONSULTING SRL, contract nr. 7235/04.04.2018, cu o valoare de 38860,00 lei, fără TVA.
Fereastră cu părți fixe și glisante – FICPM – 22.03.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.SUNRISE S.R.L Iasi, comanda nr.179CH/27.03.2018, cu o valoare de 700 lei, fără TVA.
Mobilier Proiect POCU 82/3/7/106188 SMARTER – 22.03.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic SC MCM DESIGN SRL, contract nr. 7232/04.04.2018, cu o valoare de 5664,00 lei, fără TVA.
Tehnică de calcul şi accesorii aferente contracte de cercetare – 21.03.2018 – atribuit
– Pentru Lotul nr.1: Contract nr.7182/04-04-2018, încheiat cu operatorul economic: S.C. QUARTZ MATRIX S.R.L.-Iaşi, valoarea contractului : 7820,00 lei fără TVA.
– Pentru Lotul nr.2: Comanda nr.7183/04-04-2018, încheiată cu operatorul S.C.OPTIMUS DIGITAL S.R.L- Buzău, valoarea comenzii: 755,46 lei fără TVA.
Celule edometrice și accesorii – 20.03.2018 – atribuit
S.C. TEH COM S.R.L.: 3.961,06 lei fara TVA
Achiziție „Materiale de igienizare laboratoare – Contract sponsorizare nr. 22447/13.11.2017” – 19.03.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Deoarece nu s-a primit nicio ofertă până la data anunțată inițial pentru LOT1 și LOT6, se prelungește termenul de depunere a ofertelor pentru aceste loturi până la data de 28.03.2018, ora 12.00.
Comanda a fost atribuită operatorului economic DEDEMAN S.A. Iași, comanda nr. 6991/02.04.2018, cu o valoare de1276,06 lei cu TVA.
Servicii de reparare și întreținere rețea telefonică digitală pe cablu de cupru – 16.03.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Materiale pentru montajul echipamentelor Huawei – Centrul de instruire HAINA – 15.03.2018 – atribuit
Atribuit operatorului SC QUARTZ MATRIX SRL, contract AC 50/26.03.2018, în valoare de 8.498,9 lei, fără TVA.
Amenajare spații de depozitare speciale pentru deșeuri reciclabile în campusul studențesc „Tudor Vladimirescu” – 14.03.2018 – anulată
solicitare de ofertă și caiet de sarcini
Pachet reactivi de laborator – FICPM – 14.03.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.Chemical Company S.A. Iași, comanda nr.142CH/20.03.2018, cu o valoare de 572 lei, fără TVA.
Serviciu constatare și reparare echipamente pentru cantina Tudor Vladimirescu din Iași – 14.03.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Se prelungește termenul de depunere a ofertelor până la data de 21.03.2018 la ora 10.00.
SC BILANCIA EXIM SRL contractul cu numărul 8110/20.04.2018, în valoare de 5972,48 lei, fără TVA.
Igienizare și reparații curente grupuri sanitare – CMMI – 13.03.2018
lista cantităților de lucrări – reparații grup sanitar bărbați – imobil TCM
lista cantităților de lucrări – reparații grup sanitar bărbați – hala MUS
Pară cauciuc pentru pipete, 100 ml – FICPM – 13.03.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.SOLANTIS SRL
Bucuresti, comanda nr.135CH/19.03.2018, cu o valoare de 210 lei, fără TVA.
Ușă în două canate – FICPM – 12.03.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.SUNRISE SRL
Iasi, comanda nr.133CH/19.03.2018, cu o valoare de 1135 lei fără TVA.
Achiziție publică „SURSE DE ALIMENTARE PC – ETTI”- 12.03.2018 – anulat
Notă: Deoarece nu s-a primit nicio ofertă până la data anunțată inițial, se prelungește termenul pentru depunere oferte până marti, 20.03.2018, ora 12.
Achiziţie Echipamente IT și softuri proiect cLINK – 09.03.2018
Erată: Termenul de depunere a ofertelor este până la data de 13.03.2018 ora 11.00.
Achiziţie publică „Hârtie copiator” – 07.03.2018 – atribuit
S.C. SHATTER S.R.L.: 701,80 lei, fără TVA
Achiziții contract cercetare PN-III nr. 140CI/2017- 05.03.2018 – atrbuit
S.C. ADELAIDA IMPEX S.R.L.: 1.001,76 lei fără TVA
S.C. IASI IT S.R.L.: 493,00 lei fără TVA
S.C. METIX TEHNO S.R.L.: 1.946,80 lei fără TVA
S.C. MICRONIX PLUS S.R.L: 2.045,00 lei fără TVA
S.C. SHATTER S.R.L.: 500,62 lei fără TVA
Acumulatori 200Ah – ETTI – 01.03.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Notă: se prelungeşte termenul de depunere a ofertelor până luni, 12 martie ora 12.00.
Notă 2: se prelungeşte cu încă o zi termenul de depunere a ofertelor, până marți, 13 martie, ora 12.00.
Atribuit SC Dedeman SRL, comanda nr. 107/14.03.2018, 1668,83 lei cu TVA
Serviciu anual întreținere ascensoare – FICPM – 01.03.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C.MOLDOVA LIFT SRL
Iasi, contract nr. 5596/20.03.2018, cu o valoare de 10.800 lei fără TVA.