Achiziţie publică „Serviciu de reparare a calculatoarelor aparţinând Direcţiei Servicii Studenţeşti”- 23.02.2018
Achiziţie publică „Sursă şi acumulator pentru sistemul de control acces de la cantina studenţească – DSS”- 23.02.2018
Achiziție publică „Materiale pentru confecţionare balustradă ETTI”- 23.02.2018 – atribuit
Atribuit operatorului SC Dedeman SRL, comanda nr 86/27.02.2018, în valoare de 2695,3 lei cu TVA
Lucrări de reparații curente sala I.03 și birou din imobil A – 22.02.2018 – atribuit
Atribuit operatorului SC Izo Construct Trading SRL, contract nr. 90/28.02.2018, în valoare de 31.170,25 lei cu TVA
Achiziție publică de „microscop metalografic inversat trinocular – SIM“ – 22.02.2018
Achiziție publică pentru „Achiziții contract cercetare PN-III nr. 144CI/2017” – 22.02.2018 -atribuit
S.C. AMEX IMPORT EXPORT S.R.L. : 1.673,04 lei fără TVA
S.C.CHEMICAL COMPANY S.A.: 525,00 lei fără TVA
S.C. CREATIVE OFFICE S.R.L.: 440,05 lei fără TVA
S.C. GERMAN ELECTRONICS S.R.L.: 1.029,43 lei fără TVA
S.C.OPTIMUS DIGITAL S.R.L.: 239,38 lei fără TVA
S.C. SOLANTIS S.R.L.: 340,00 lei fără TVA
Extindere sistem de supraveghere video imobil A – Arhitectură – 21.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Operator economic S.C. FLASH GRUP SRL VASLUI
Contract nr.5027/13.03.2018
Valoare contract – 3780 lei fără TVA
Hard disk – 21.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
S-a atribuit procedura de achizitie Hard disk, operatorului economic SC Quartz Matrix SRL cu comanda nr.4651/07.03.2018 în valoare de 321.59 cu TVA.
Achiziție Echipamente IT proiect POCU 82/3/7/106188 SMARTER – 20.02.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. GIROS COMPANY S.R.L., contract nr. 5005 din 12.03.2018, cu o valoare de 11.979,00 lei fără TVA.
Achiziție Servicii organizare workshop proiect POCU 82/3/7/106188 – 19.02.2018 – atribuit
Modificare/completare documentaţie – Se prelungeşte data limită de primire a ofertelor până la data de 26.02.2018, ora 10. Workshop-urile din Bacău și Onești se pot desfășura în zilele de 05.03.2018, 08.03.2018 sau 10.03.2018, iar workshop-urile din Vaslui și Bârlad se pot desfăşura în zilele de 06.03.2018, 09.03.2018 sau 11.03.2018. Ataşăm modificarea/completarea la documentaţie.
LOT1 – Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. AVANGARDE BUSINESS GROUP S.R.L., contract nr. 4351 din 02.03.2018, cu o valoare de 14.580,00 lei fără TVA.
LOT2 – Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. SHATTER S.R.L., contract nr. 4353 din 02.03.2018, cu o valoare de 7.813,80 lei fără TVA.
Serviciu constatare și reparare echipamente pentru Cantina Tudor Vladimirescu din Iași – 19.02.2018 – anulat
Achiziție publică „Lacăte și cilindri de siguranță” -16.02.2018 – atribuit
Atribuită operatorului SC URVAS COM, comanda nr 70/20.02.2018 în valoare de 323,89 cu TVA.
Achiziție „Servicii de reparare și de întreținere instalații climatizare – Chiller Cantina campus «Tudor Vladimirescu»” – 16.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit către SC ROTHERM GRUP SRL – valoarea de 25.862,00 lei fără TVA (contract nr. 5321 / 15.03.2018).
Achiziție Servicii de proiectare sistem de securitate fizică – imobil AC – 15.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit SC FACILITY INSTAL SRL, contract AC 35/20.03.2018, în valoare de 3.650, fără TVA.
Achiziție Servicii de reparare ăi intretinere echipamente de securitate – 15.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
S-a atribuit procedura de achiziție Achiziție Servicii de reparare și întreținere echipamente de securitate – 15.02.2018, operatorului economic SC CANEL SRL, contract nr.3902/26.02.201 în valoare de 9508.10 cu TVA.
Achiziţie publică „Birotică” – 15.02.2018 – atribuit
invitaţie de participare şi caiet de sarcini
S-a atribuit procedura de achizitie Birotică, operatorului economic SC BIROTICA RS SRL, comanda nr.3527 20.02.2018, în valoare de 125.84 lei
Achiziţie sistem de marcat, case de marcat cantină – 14.02.2018 – atribuit
Notă: Se prelungește perioada de depunere a ofertelor până la data de 21.02.2018, inclusiv.
Atribuit către SC VEC IMPEX SRL – suma de 14630 lei fără TVA (contract nr. 4568/06.03.2018).
Serviciu de incinerare deşeuri menajere de origine animală pentru Cantina Tudor Vladimirescu din laşi – 13.02.2018 – atribuit
Atribuit operatorului SC MONDECO SRL cu contractul nr. 5140/14.03.2018 în valoare de 833,00 lei, cu TVA inclus.
Serviciu de curăţarea separatoarelor de grăsimi Cantina Tudor Vladimirescu din laşi – 13.02.2018 – atribuit
Atribuit operatorului SC APAGLOBAL SRL cu contractul nr 5616/20.03.2018 în valoare de 2.082,50 (TVA inclus).
Piese de schimb pentru sistem de alarmare la incendiu ETTI – 13.02.2018 – atribuit
Atribuit operatorului SC FLASH GROUP SRL, comanda nr 67/20.02.2018, în valoare de 1547, cu TVA.
Servicii de telefonie – 09.02.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Achiziții proiect ASSET – CI – 09.02.2018 – atribuit
S.C. AVANSIS ELECTRONIC S.R.L.: 840,33 lei fără TVA
S.C. SHATTER S.R.L.: 427,45 lei fără TVA
Memorii USB – CI – 09.02.2018 – atribuit
S.C. SHATTER S.R.L.: 129,00 lei fără TVA
Licență – subscripție nouă Microsoft Image Premium – IEEI – 08.02.2018
Placă electronică – 07.02.2018 – atribuit
S-a atribuit procedura de achiziție Placă electronică, operatorului economic SC MP IFMA SRL, cu comanda nr. 3115/14.02.2018, în valoare de 3311.31 lei.
Luxmetru digital – 06.02.2018 – atribuit
S.C. ARC BRASOV S.R.L.: 1.300,00 lei fără TVA
Materiale pentru reparații instalații sanitare – 02.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit SC Q SRL, contract AC 24/09.02.2018 în valoare de 270,47 lei, fără TVA.
Serviciu de constatare și reparare uscătoare profesionale – 02.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit prin contract nr.3398/19.02.2018 – 6728 lei fără TVA
Revizie/reparare fotocopiator – 02.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit operatorului economic S.C Quartz Matrix S.R.L, cu contract nr. 3400 din 19.02.2018, în valoare de 2485.00 lei, fără TVA;
Încărcare și verificare tuburi oxigen și acetilenă – 02.02.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit către SC LINDE GAZ ROMANIA SRL – valoarea de 2.800.00 lei, fără TVA (contract nr. 212 / 23.02.2018)
Servicii de reparare și întreținere instalații climatizare – chiller Cantină Campus „Tudor Vladimirescu” – 02.02.2018 – anulat
invitație de participare și caiet de sarcini
Se prelungește perioada de depunere a ofertelor până la data de 14.02.2018, inclusiv.
S-a hotărât anularea procedurii, deoarece nu a fost depusă nicio ofertă.
Produse informative și de promovare PRI – 01.02.2018 – atribuit
Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C. SHATTER S.R.L., contract nr. 2905/12.02.2018, cu o valoare de 8.668,48 lei fără TVA.
Materiale feronerie pentru reparații – Arhitectură – 01.02.2018 – atribuit
Comanda nr. 130/08.02.2018, S.C. MCM DESIGN SRL IASI
Valoare 297,50 lei cu TVA
Sare pentru deszăpezire – Arhitectură – 01.02.2018 – atribuit
Comanda nr. 127/08.02.2018, S.C. MCM DESIGN SRL IASI
Valoare 74,00 lei fără TVA
Cablu conector și mouse – Arhitectură – 01.02.2018 – atribuit
Comanda nr. 141/08.02.2018, S.C. SHATTER SRL IASI
Valoare 297,28 lei cu TVA