Servicii de testare a metodelor și echipamentelor – 27.04.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.ROMSPECTRA IMPEX S.R.L București, comanda nr.287CH/03.05.2018, cu o valoare de 2.025 lei fără TVA.
Aparat de climatizare – DSS – 27.04.2018 – atribuit
Invitație de participare și caiet de sarcini
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C. KIN S.R.L., comanda nr. 63 din 24.05.2018, cu o valoare de 1658 lei fără TVA.
Mentenanță și suport tehnic pentru sistemul de automatizare vânzări și management al cantinei studențești – 27.04.2018 – atribuit
Invitație de participare și caiet de sarcini
Contractul a fost atribuită operatorului economic S.C. VEC IMPEX S.R.L., contract nr. 12224 din 07.06.2018, cu o valoare de 9000 lei fără TVA.
Serviciu de întreținere și reparații pentru aparatele de climatizare din oficiile IT din căminul T17 – 27.04.2018 – anulat
Invitație de participare și caiet de sarcini
Se anulează în conformitate cu prevederile Legii privind achiziţiile nr 98/2016, art. 212, alin. (1), lit. a), deoarece nu a fost depusă nicio ofertă.
Serviciu de expertiză – 27.04.2018 – atribuit
Invitație de participare și caiet de sarcini
Contract nr. 9734/10.05.2018, S.C. HOTARNIC S.R.L. – 1500 lei fara TVA.
Fir, ulei și capuri pentru motocositoare – 27.04.2018 – anulat
Invitație de participare și caiet de sarcini
Table magnetice pentru săli de curs și laboratoare – 27.04.2018 – atribuit
Invitație de participare și caiet de sarcini
atribuit SC SHATTER SRL, contract AC 105/27.04.2018, valoare (lei fără TVA) 7407,6
Pachet sistem videoproiecție – 27.04.2018 – atribuit
Contract nr. 178/14.05.2018; SC METIX TEHNO SRL – 6661,62 lei cu TVA
Materiale protecţie – S.A.T. -26.04.2018 – atribuit
Contract nr. 47/04.05.2018, operator economic S.C. VERTICAL TREND S.R.L., valoare 12.053,51 lei cu TVA.
Materiale tehnice – S.A.T. -26.04.2018 – atribuit
Contract nr. 50/07.05.2018, operator economic S.C. MCM DESIGN S.R.L., valoare 12.852,00 lei cu TVA.
Monitorizare a sistemului de alarmă antiefracție si interventie rapidă- 26.04.2018 – atribuit
SC Nord – Est Security Force SRL cu valoarea de 10.356,00 Ron/12 luni, fără TVA
Tehnică de calcul și pachete software – FICPM – 25.04.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Contractul a fost atribuit operatorului economic S.C.QUARTZ MATRIX S.R.L Iași, contract nr.9836/11.05.2018, cu o valoare de 6.802,91 lei fără TVA.
Materiale de igienizare laboratoare – Contract sponsorizare nr. 22447/13.11.2017 – 25.04.2018 – anulat
invitație de participare și caiet de sarcini
Notă: Deoarece nu s-a primit nicio ofertă până la data anunțată inițial , se prelungeste termenul de depunere a ofertelor până la data de 08.05.2018, ora 14.00.
Pachet materiale promovare ofertă educațională – SIM – 25.04.2018 – atribuit
Contract nr. 171/14.05.2018; SC ADI CENTER SRL – 9999,57 lei cu TVA
Reabilitare Imobil T-Rectorat al Universității Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iași – 25.04.2018 – anulat
invitație de participare și caiet de sarcini
Erată 1: Se elimină din Caietul de sarcini cuvintele „necesită proiectare și execuție” la următoarele secțiuni:
– I. Lucrările de arhitectură
– II. Lucrările de instalații electrice, sanitare și de climatizare
– III. Lucrările de realizare și instalare a sistemelor de alarmare antiefracție, supraveghere video și instalație date internet
Erată 2: La secțiunea 1.3 din Invitația de participare se va rectifica textul și citi: „prețul unitar egal cu valoarea estimată inclusiv TVA”
Se anulează procedura pentru achiziţionarea directă a contractului de lucrări „Reabilitare Imobil T – Rectorat al Universitatii Tehnice «Gheorghe Asachi» din Iasi” (publicată pe data de 25.04.2018), deoarece în Caietul de sarcini au fost omisiuni. După ce acesta va fi completat cu datele necesare, se va publica din nou pe site-ul TUIASI această procedură.
Refill cartușe toner ML-2010D3- SIM – 24.04.2018 – atribuit
se prelungeşte termenul de depunere a ofertelor in SICAP până pe 07 mai 2018, ora 10:00
Comanda nr. 167/10.05.2018; SC METIX TEHNO SRL – 466,48 lei cu TVA
Materiale pentru organizare concurs „Konteshweller” – 24.04.2018 – atribuit
SC SHATTER SRL, comanda nr 176/02.05.2018, valoare 648,59 cu TVA inclus
„Analizor gaze ardere şi accesorii”, aferent contracte de cercetare cu agenţi economici – 24.04.2018 – atribuit
Pentru Lotul nr.1: Contract nr.9790/10-05-2018, încheiat cu operatorul economic: S.C. ARC BRAŞOV S.R.L.-Braşov, valoarea contractului: 10200,00 lei fără TVA.
Achiziţie publică „Materiale tehnice”- 20.04.2018 – atribuit
Comanda nr. 42/26.04.2018, operator economic S.C. MCM DESIGN S.R.L., valoare 351,05 lei cu TVA.
DVR – sistem supraveghere video – CI – 19.04.2018 – atribuit
S.C. GIP EST S.R.L.: 1956,32 lei fara TVA
Servicii de revizie/mentenanță echipamente de securitate imobil – Arhitectură – 18.04.2018 – atribuit
Contract nr. 9258/07.05.2018 Operator economic – S.C. MAROCO SYSTEMS SRL IASI Valoare contract (pe 12 luni) – 1680 lei fara TVA
Pachet accesorii de birou, personalizate – FICPM – 18.04.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C. STEF S.R.L Iași, comanda nr.254CH/23.04.2018, cu o valoare de 420 lei fără TVA.
Echipamente, accesorii, sticlărie, reactivi de laborator – FICPM – 16.04.2018 – atribuit
Lot 1 atribuit operatorului economic SC AQUATOR SRL Iași, contract nr.9080/04.05.2018 în valoare de 8704,36 lei, fără TVA.
Lot 2 atribuit operatorului economic SC SOLANTIS SRL Bucuresti, comanda nr.268CH/25.04.2018 în valoare de 1350 lei, fără TVA.
Lot 3 atribuit operatorului economic SC SOLANTIS SRL Bucuresti, comanda nr.260CH/24.04.2018 în valoare de 586 lei, fără TVA.
Lot 4 atribuit operatorului economic SC AMEX IMPORT EXPORT SRL București, comanda nr.263CH/24.04.2018 în valoare de 170,55 lei, fără TVA.
Lot 5 atribuit operatorului economic SC AQUATOR SRL București, comanda nr.258CH/24.04.2018 în valoare de 649,88lei, fără TVA.
Role pentru casă de marcat fiscală – 13.04.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
La achiziţia mai sus menţionată a fost atribuit contract, nr. 8125 din 20.04.2018, operatorului economic S.C IT GENETICS S.R.L, cu o valoare de 7140.00 lei fără TVA.
Achizitie Servicii catering proiect POCU SMARTER – 13.04.2018
Prestare servicii bancare de plată cu cardul prin intermediul POS – DSS și Platforma academică – 13.04.2018 – atribuit
invitație de participare și caiet de sarcini
Atribuit catre BRD- Groupe Societe Generale SA Contractul
nr.9742/10.05.2018 cu valoarea de 92.316 lei (cota TVA 0) pentru Lotul 1
– DSS;
Atribuit catre BRD- Groupe Societe Generale SA Contractul
nr.9772/10.05.2018 cu valoarea de 39.972,49 lei (cota TVA 0) pentru Lotul
2 – Platforma Academică;
Diverse scule – 12.04.2018 – atribuit
Lot I: Anulat – nu s-a primit nicio ofertă conformă
Lot II: Atribuit – S.C. EUROTECH S.R.L. – 1554 lei fără TVA
Lot III: Atribuit – S.C. EUROTECH S.R.L. – 4167,45 lei fără TVA
Lot IV: Atribuit – S.C. EUROTECH S.R.L. – 2187 lei fără TVA
Lot V: Atribuit – S.C. PestControl Expert S.R.L – 5905,56 lei fără TVA
Lot VI: Atribuit – S.C.PestControl Expert S.R.L – 6560,78 lei fără TVA
Lot VII: Atribuit – S.C.Resonance Distribution S.R.L – 6913,17 lei fără TVA
Lot VIII: Atribuit – S.C.Resonance Distribution S.R.L – 2220,70 lei fără TVA
Lot IX: Atribuit – S.C. EUROTECH S.R.L.- 2042 lei fără TVA.
Materiale organizare IACSIC 2018 – 12.04.2018 – atribuit
S.C. SHATTER S.R.L.: 648,00 lei fără TVA
Tub polarimetru – 05.04.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C. Analitic Laboratoty S.R.L București, comanda nr.214CH/13.04.2018, cu o valoare de 1.880 lei fără TVA.
Scaun reglabil pe înălțime, tip taburet – 05.04.2018 – atribuit
Comanda a fost atribuită operatorului economic S.C.MCM DESIGN S.R.L Iași, comanda nr.226CH/18.04.2018, cu o valoare de 900 lei fără TVA.
Achiziție Servicii cazare, catering și inchiriere săli aferente proiect POCU SMARTER – 05.04.2018
Erată: Se prelungește termenul de depunere al ofertelor până la data de 16.04.2018 ora 09:30.
Achiziție Materiale aferente proiect Erasmus+ KA103 – 05.04.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Achiziție Multiplicare suport curs proiect POCU SMARTER – 05.04.2018
invitație de participare și caiet de sarcini
Materiale proiect ROSE – CIVIC – 04.04.2018 – atribuit
S.C. SHATTER S.R.L.: 5531,50 lei fara TVA