Materiale costuri operationale ROSE AG 367 – 29.01.2021
Mobilier pentru laboratorul A0-10 – 28.01.2021
Mentenanță și suport tehnic pentru sistemul de automatizare vânzări și management al cantinei studențești – 27.01.2021 – atribuit
Contractul nr. 2978 din 10.02.2021 a fost atribuit operatorului economic
S.C. VEC IMPEX S.R.L., cu o valoare de 9000 lei fără TVA.
Piese de schimb control acces și alarmă – DSS – 27.01.2021 – atribuit
Comanda nr. 27 din 11.02.2021 a fost atribuită operatorului economic S.C. QUARTZ MATRIX S.R.L., cu o valoare de 460 lei fără TVA.
Materiale necesare pentru desfasurarea lucrarilor de reparatii curente imobil EN – 25.01.2021
Administrare pagină web – 21.01.2021
Serviciu de constatare și reparare echipamente pentru Cantina Tudor Vladimirescu Iași – 20.01.2021
Servicii de mentenanță pentru gestionare școlaritate UMS – Facultatea de Construcții și Instalații – 19.01.2021 – atribuit
S.C. RED POINT SOFTWARE SOLUTIONS SRL IASI – 21.492,00 RON fara TVA
Decizie de anulare a procedurii de achiziție pentru „Achiziție echipamente dotare laborator” – 18.01.2021
Servicii de purificare apă potabilă – 14.01.2021 – atribuit
Atribuit SC LA FANTANA, contract nr 11/22.01.2021, valoare 1208 lei (fara TVA)
Cremoane pentru ferestre din lemn – ETTI – 14.01.2021 – atribuit
Atribuit SC URVAS COM SRL, comanda nr 07/20.01.2021, valoare 1547 lei (fara TVA)
Table – Facultatea de Mecanică – 14.01.2021
Servicii de analiză medicală – COVID 19 – Diagnostic molecular RT – PCR, screening și confirmare – 07.01.2021 – atribuit
S-a atribuit prin contract nr. 1220/20.01.2021- cu Institutul Regional de Oncologie Iasi, cu valoarea de 22.000 lei fara TVA.
ERATĂ:
Se inlocuieste paragraful:
“Recoltarea se va face la sediul beneficiarului daca numărul de persoane depășește 30 persoane, in caz contrar va fi la sediul prestatorului. “
Cu
“Recoltarea se va face la sediul beneficiarului daca numărul de persoane depășește 15 persoane, in caz contrar va fi la sediul prestatorului.”
ERATĂ: Se prelungește termen de postare ofertă pentru atribuirea contractului de prestări servicii: pana pe data de 13.01.2021.
Se modifică următorul paragraful din caietul de sarcini: Recoltarea probelor se va face la solicitarea beneficiarului în intervalul orar 7.30 – 14.30, de luni până vineri și în intervalul ora 7 – 9 sâmbăta și duminica.
În Recoltarea probelor se va face la solicitarea beneficiarului în intervalul orar 7.00-14.00, de luni până vineri.